I did it!!!

5-minuters metoden..
För andra natten i rad somnar william i sin egen säng, med en mamma som kommer in vart femte minut för att stoppa om och säga godnatt.
Hoppas,hoppas,hoppas att det håller i sig. För när vi är på öland ska han somna själv och jag ska sitta och avnjuta ett gott glas vin med familjen, utan att behöva ligga inne hos william när de andra njuter av sin semester.

Nä, CSI:NY.. ska jag glotta på. 

By the way.. jag köpte två assnygga t-shirts på cubus idag. J köpte ett steg till bilen för 1000 kronor och då bestämde jag mig för att köpa kläder för 1000 kronor, men jag har 850 spänn kvar till godo=) Gissa om jag ska shoppa mer=)

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0