Fussball?!

Jag kan ju inte påstå att jag är ett dugg intresserad av sport.. inte ens när sverige spelar fotboll.. typ em.. som nu.
J är iväg med grabbarna i baren, william sover och jag njuter av min ensamhet.
Lugnet, ljudet från fåglarna där ute.. Jag njuter..

Snart fyller William 1 år och jag undrar vart detta året har tagit vägen?

Älskade william, mitt allt!!
Du är mitt hjärta..
Kan sitta och titta på dig i evigheter, när du sover, när du äter, ja till och med när du sitter och bajsar.
Älskade du.
Du kan så mycket, och mer ska du kunna.
Fina underbara du, du är så älskad, du är så vacker.. mitt allt.

Mamma älskar dig!!

Jag blir så sentimental ibland, just nu blev det en sån stund.. Puss min älskade william.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0