Wilma Mys och Regn..

Igår hade jag och Wilma egendag.. Vi var på Landskronakarnevalen och gjorde av med massor av pengar. Vi köpte skor till henne, sjal till mig, sockervadd, godis, mat, dricka, åkte karusell och kollade in Sambatåget som dansade sig fram genom gatan som var fullproppad av människor som djur..


Wilma älskade alla dessa härliga kreationer med pärlor och strass, det riktigt glittrade i hennes ögon..

Men ibland kan det vara jobbigt att springa runt på karneval, då måste man sätta sig och sola och äta glass.


Kolla in mina toksnygga brillisar som lillebror köpte till mig när han var i London nyligen..


Supersnyggingen i sin coola strandbil!!

Kvällen i ära tillbringades hemma hos min mobror B och hans fru A. De har nyligen gift sig så det var lite bröllopsfest. God mat, trevligt sällskap och en mega busig William som först slocknade klockan 23 av en massa bus med nästkusinerna M,M,M..



Efter vår natt i Bjuv åkte jag och William till Väla/Ikea. Men vi gick typ inte in på Ikea för där var tokmycket folk. Har folk inget bättre för sig än ränna där i detta fina vädret??
Jag köpte iallafall ett par jeans från VM, peelingkräm, rouge, nagelfil, ögonbrynspenna, neccesär, peelinghandskar. Och jag är mycket nöjd med mitt köp..


So long suckers!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Somande han först 23? Jisses. Hur länge sov han? Gött med nya kläder. Jag har köpt lite nya tunikor det är super bra plagg. Ledigt och skönt..

2008-07-13 @ 20:08:01
Postat av: Renée

Vad fina "jins", från vero moda? Dyra?

2008-07-17 @ 13:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0