Tacksamhet..

Jag är tacksam för..
*Livet
*Kärleken
*Min underbara William
*Williams pappa
*Min familj
*mina vänner
*Att min familj är friska

..Det är så mycket jag är tacksam för. Sitter här lycklig och kär. Kär i allt.

Har precis suttit ich läst en blogg om en mamma som förlorat sin son i cancer..
Så jag är tacksam för livet!!
Jag beundrar denna mammans styrka.. Jag beundrar hela hennes familj..

Älskade William..



Igår var D,C,S här och vi käkade pizza, fyllde poolen, spelade yatzy och drack öl.
Mysig kväll.. Underbara vänner!




William.. You rock my World. Love You!!!

By the way, imorse rullade pengarna in på mitt konto, och jag känner mig hungrig på att sätta sprätt på pengarna, eller iallafall få inhandla ett snyggt klädesplagg.

Imorgon ska jag vara barnledig, utan att städa eller handla. Jag ska mysa på landskronakarnevalen med min älskade wilma. Bara jag och Wilma. Hon ska få ha moster för sig själv, precis som innan småttingarna kom..


Kommentarer
Postat av: Sofi

Hoppas att ni får det JÄTTEROLIGT!!! Lav jo to!!

2008-07-11 @ 18:25:10
URL: http://zofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0