Nu har det hänt igen..

Alltså, denna månaden har jag bara jobbat en dag/6 h. Ska det resultera i att jag blir lönlös?? (alltså utan lön?) Skulle jag bara så ha jobbat 1 h skulle jag fan ha lön ändå. Blir så arg!! Jag har gjort precis så som chefen, och lönekontoret sa till mig att göra med mina papper, jag har lämnat personuppgifter och kontonummer två gånger.. Inte ska  jag behöva påminna dem om att även jag jobbar där och ska ha lön! Jobbar Pelle 200 h ska han ha lön, jobbar lisa 1 h ska hon fan också ha lön...PISSRÅTTA!!!

Nog om tråkigheter för i helgen har jag haft så jävla kul!! Vi var hos moren då J varit iväg hela helgen..
BAD,SOL,BAD,SOL,BAD,SOL,BAD,SOL!!


Underbara William. Mammas bästaste!!!




Måste skryta lite om min William, ha,ha..
För det första kan William simma i mormors 1.20 pool med puffar, utan att hålla mamma eller någon annan, hoppa i från kanten utan mammas hjälp
Och för det andra så gick han själv till toaletten, satte sig på pottan och bajsade och kissade. Jag är så otroligt stolt över min älskade william. Nu är det en rolig tid och man får både se och höra nya saker hela tiden. Han kan till och med säga Rune(mamma och lasses vän). Fast han utalar det Nune..



Godnatt mina kära läsare..

Kommentarer
Postat av: Renée

Va söt han va i poolen & duktig på att simma me!! Kram:)

2008-07-28 @ 01:24:49
Postat av: Jessika!!

Men OJ vad duktig han e!! Hur har du pottränat?? Jag är för lat men snart ska ja med ta tag i det... Fast jag vet inte hur man gör! ;-)

2008-07-28 @ 10:02:41
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Sandra

Du ska vara stolt :-) Han är ju jätte duktig.

2008-07-29 @ 15:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0