Naglar & Migrän?!

Kan det vara så att jag har lite migrän idag??
Om jag skulle få beskriva det jag har så är det migrän.. Suddigt i ögonen, huvudvärk som söker sig ner i nacken, upp över ögonen, måilligt och svimfärdigt!!
Öörrrkk!
Hoppas det går över till imorgon för jag ska partaja. D ska ha inflyttningsfest, så jag och la familia ska dit, dock åker 2/3 av familjen hem, jag ska svira och leva jävel, sova hos C & S.. Kul!!
Alltså, sova min tredje natt ifrån mitt yrväder william..
Och idag har jag haft en Kiadag!! No william som hänger mig i hasorna, och ingen J heller för den delen. Jag och C har varit i hbg hela dagen och shoppat och fikat! Gött kött!
Inhandlade bröllopskläder till J då han inte vill själv, dock tycker jag det är superskoj.. hittade en röd och svartrandig hoodie till mig med zipp.. och givetvis lösnaglar. Eller "geletippar" eller vad fan det heter. Så nu har jag långa naglar "på riktigt".. tja, de håller väl till imorgon om william får bestämma. Han kommer göra så att jag knäcker dem, men vad gör väl det. Det är ju trots allt bara naglar. Och det finns andra bekymmer och sorgligheter i världen än mina naglar..


Inte fy skam för att vara första gången.. och eventuellt sista!

Igår var syrran med sambo och kids, lasse och robin här och grillade. Mums! Och givetvis bus. Det spelades fotboll i våran trädgård, och barnen röjde på rätt friskt!!! Så imorgon ska jag moppa golvet, det är klibbigt. Här är piggelin droppar överallt efter kidsens glasstund..





*Peace*

Kommentarer
Postat av: Helena

Det går inte att ta fel på vems dessa barn är =) Gud vad de är lika dig & Sofi. Sötnosar såklart! Kram

2008-07-19 @ 16:21:47
Postat av: Sandra

Goa bilder..

2008-07-19 @ 19:31:35
Postat av: Martina

Bröllopskläder?:O

2008-07-19 @ 21:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0