Min egna lilla karlsson på taket.

Jag har en egen Karlsson På Taket... and he looks like this.



Är han inte snygg!!!

Kanske lika snygg som sin mor då eller??


Anyway.. Idag har vi varit på Pizzeria Wilma, den som styr och ställer heter ju givetvis Wilma..


Och så här såg hennes pizza ut.. Kanske inte den godaste jag ätit, men iallafall.


Vi hann ju även med fik med C,C,S,A,S,W,E... Frödinge kladdkaka är ju så jävla god!!

Och mössprovning..tyvärr var det inte lika uppskattande för william som för mig.


Men Elvira uppskattade det dessto mer.


Men innan fikan bar det iväg till scraproom i Hbg. Där inhandlade jag lite papper i vintage stil som jag ska rama in imorgon och de ramarna med innehåll ska sitta på väggen i hallen när den är färdig. Blir så läckert så.

Efter fikan så blev det dagens sista tripp hem till moren, där bjöds det på fläskfilegryta med potatis och grönsaker. Jag älskade det!!! Men inte William, han är en mes när det kommer till mat. Men tro inte att han är undernärd för det. Han har nämligen valkar på insidan av knäna. Så charmigt!!

Igår var vi i Malmö. jag hade velat shoppa loss ordentligt i den stora staden, det var mycket som skulle "fixas" så, shoppingen fick typ läggas åt sidan. Dessutom har jag inte fått min lön från mitt jobb. För visso bara för 4 dagar, men det tar hårt på en shoppingsugen mamma.. Eftersom jag "tagit" bort lite mammadagar så kan jag ju säga att jag är luspank just nu. Kommer de inte in på kontot imorgon så har jag jobbat min sista dag där..


Wilma kittlar William så att han kiknar av skratt.

Iallafall ett tag..


Goder natter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0