Men Va Fan!!

Jag trodde man jobbade för att få lön och klara av att fylla kyl/frys/garderoben/betala räkningar..
Om jag är ny på ett ställe?? Är det inte meningen att människorna eller arbetsgivarna ska visa mig hur saker och ting funderar? Eller ska jag, som jag gjorde, ta för givet att arbetsgivaren/löneansvarig går in i personalliggaren och kollar upp ens arbetade tider? Eller ska jag bara veta att jag ska skriva in mina timmar i en timrapport som ligger i en pärm i baren?
Är det meningen att jag ska veta sånt?
Denna månaden hade vi lixom asmycket räkningar, mina mammadagar minskade jag på eftersom jag skulle jobba.. Också får jag 2000 kronor mindre denna månaden, vilket gör jävligt mycket!!!


Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Men shit vad irriterande!! Men du måste väl kunna få dina pengar snart och inte behöva vänta en månad iaf??!!

2008-07-09 @ 11:37:04
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0