Kyddabittar o festival..

Helgen spenderas av mig och william hos min kära mamma. Varför??? Jo för att imorgon ska J ställa ut bilen, o på söndag ska han åka asatidigt till tyskland. Och kanske detta är sista helgen vi kan sova här innan jag börjar jobba. Så det gäller att ta vara på tillfällena. Det är så gemytligt här hemma hos mamma. Jag och william har eget rum och vi kan stänga av oss när vi vill. Men imorgon ska vi med syrran och kidsen till badet, och det ska badas som aldrig förr. William har iallafall badat här hos mamma idag.. Ett litet dopp blev det iallafall..
Innan idag var vi på helsingborgsfestivalen. icke rekomenderat att ta med en liten william, hellre ta med sig polarna och skaka loss. Skämt o sido, han var absolut inget hinder. Han är go min william, han åkte karusell, käkade langos och hann till och med ramla baklänges in i rutschkanan på lekparken innan mamma kom och hämtade oss. Där väntades grillat kött i massor som vanligt, mina föräldrar snålar verkligen inte med grillköttet. William fick i sig 3 stora bitar fläskfile´. By the way har han precis somnat(22.30) efter 1,5 timmes försök till nattning.. Eftersom han bara sovit en vila idag så har han varit skittrött!!!
Så hoppas han sover länge imorgon... LÄNGE!!!!

Vår efterfrågade piratfest kommer äntligen äga rum. Den 30 augusti går den av stapeln, hemma i vår trädgård, vi ska vara utklädda, dricka rom och ha skitkul!! William ska spendera den natten hos mormor.. Och få avnjuta sin andra bjuvsfestival.. Förra året kommer han ju inte ihåg.. så han ska få åka karusell, kolla in karnevalståget och få mysa med mormor.. Älskade barn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0