I am Backfol..

Yes I am.
Och givetvis ska jag fortsätta att ligga till sängs eftersom det är lovat sedan en lång tid tillbaka. William är skitgnällig och mammig, men det hindrar inte mig från att fortfarande vara bakfull. Jag tycker inte det är kul alls, men å andra sidan så festar jag max en gång i halvåret. Så jag förtjänar att ligga på viphyllan idag. Och ikväll vankas det pannkakor. Mums!!!

Så igår var det cider, öl, dans, massor av folk, nattamat, musik och helt underbart kul.
Tack C och S för att jag fick låna eran soffa inatt.. Tack!!

Imorgonkväll drar vi till karlskrona för att besöka J bror och förhoppningsvis ha en semester tillsammans. J har nu haft 4 veckor lång semester och vi har tillsammans inte gjort ett skit alls. Så han har två veckor kvar nu. Och något ska vi fan hitta på tillsammans..
Öööärk. Palla?!

Kommentarer
Postat av: Anna-Ida

hur ska jag få tag på dej om du inte svarar när man ringer!?!?

2008-07-21 @ 16:41:43
Postat av: sanna

låter jobbigt...

2008-07-21 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0