Hur rättvist ska det vara egentligen??

Jo, jag blev irriterad på min sambo/williams pappa.

-Du ska ju vara mer "delaktig" med bygget här ute när william är större och förstår lite mer..
-Men då ska du vara mer delaktig där inne i huset(städ/tvätt/william/mat/disk)
-Varför det??? (går iväg och kan inte fortsätta disskutera....Kass eller?)


Alltså, när jag börjar jobba ska ALLT delas 50/50.. Där med basta. Den som lagar mat tar william efter maten och den som inte lagar mat tar disken efter maten.. Rättvist? Jag tycker det är jävligt rättvist.

Har jag helt fel eller??? Rätta mig då!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Man ska hjälpas åt håller med dig.

2008-07-02 @ 09:18:03
Postat av: Martina

Go kia!

2008-07-02 @ 11:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0