Home Sweet Home..

Borta bra men hemma bäst.??
Stämmer så jävla bra! Vi har haft det jättemysigt i Karlskrona, några tusenlappar fatigare, 3 par skor rikrae, en asdyr surfhoodie till jimmy rikare, en ölpump rikare.. och ett par kilo rikare.
Denna sommaren har jag svullat, svullat och återigen svullat. Finnarna har poppat up på löpande band. Så nu är det slutsvullat. Inte för att jag ens tänkt banta, jag vill inte liksom ha finnar eller ingen kondition. När S & C kommer hem från sin bröllopsresa så ska vi börja på dans/areobic tillsammans, och det ser jag fram emot väldigt mycket.. S är en underbar vän!!! Hon till och med "plockade" william bajskorvar igår som han la lite här och var. Han är sjuk, skitkass i magen, feber.. stackars kille. Måste ju vara tänderna. Har allt som allt fått i han en liten bägare yoggi idag, men han ska få blåbärssoppa snart!!

Anyway.. lite semesterbilder..




Det var denna semestern..
Om 1½ månad börjar jag jobba, med blandade känslor. Visst, hade vårdnadsbidraget varit på lite mer så hade jag givetvis varit lite mer hade jag stannat hemma ännu längre, men jag har iallafall fått vara hemma nästan 15 månader med william.. och det är jag lycklig för..

Nä, nu kallar solen eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0