Att övervinna en rädsla.


Igår övervann jag en rädsla. Jag var stolt!!
Såhär ligger det till. Förr älskade jag att kolla skräckfilmer även fast jag drömde hemsk. Idag tittar jag inte på skräckfilmer men drömmer hemskt iallafall eftersom jag "tänker" tillbaka på de skräckfilmer jag såg förr.
Men det finns en specifik skräckis med Jessica Biel.. Texas nånting. Kan inte skriva det och vet i sjutton hur det uttalas. Men iallafall,  den stugan där de onda bor ser ju riktigt skabbig ut, ja hela området. Och om man cyklar en bit in i skogen här hemma så ligger den en gård. Boningshuset på en sida, och ladan på en sida. Så man måste cykla emellan det liksom..Och det liger skit överalt, det är smutsigt, det står gamla traktorer, ligger verktyg överallt.. Och den gården påminner fruktansvärt mycket om den i filmen.
Igår cyklade jag förbi där, klockan var runt halv nio på kvällen, själv, med mobilen i handen, jätte snabbt. Jag lyckades, men med andan i halsen var jag verkligen rädd. Men jag vågade.
Jag berättade stolt när jag kom hem, och jag hade nog tur när jag cyklade förbi, för J berättade att annars drar han ett elstängsel rakt över vägen, för att ingen ska ta sig förbi. Scary eller. Så turen var med mig..
Så nu ska jag aldrig mer cykla där själv. Nu väljer jag en annan väg. Kanske cykla runt hagen 75 gånger för att komma ifatt "samma sträcka" som att cykla ute i skogen???

Tjing.. idag ska Lilleman vägas och mätas. Spännande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0