Torka i bloggvärlden!

Jag har verkligen drabbats av bloggtorka!!
Eller så skulle dygnet ha fler timmar helt enkelt. Jag tror nog på det sistnämnda!!
Kan ju inte påstå att det hänt speciellt mycket den sista tiden i mitt mega händelserika liv!
Har kommit fram till en del saker iallafall..

Jag tänker förhoppningsvis våren 2010 sätta mig vid skolbänken igen?!!
Eftersom jag inte kan bestämma mig ifall jag ska jobba med mat resten av livet eller inte så har jag hittat 2 utbildningar som ändå riktar sig mot mina intresse(heter det så eller??)
Den första är barnskötare.. och den är på 50 veckor. Jag vill egentligen bli förskolelärare, men jag orkar inte sitta i skolan i 4 år, så jag nöjjer mig med 1 istället!
Eller något annat som intresserar mig är kost och motion och vad vore inte bättre än att då bli en hälsocoach?
Och folkhögskolan ligger mitt över williams dagis..
Så jag står just nu vid ett vägskäl..!
Har ju hela julen att fundera.. men vem har tid att fundera över julen egentligen??
Tids nog så vet jag vad jag vill... men jag ska inte jobba som mattant länge till.

Inte det att jag inte trivs, men det var inte riktigt som jag trodde.. Inga rysskor med håriga ben och skyddsnät i håret. Men ansvaret att inte skära 40 liter sås sätter sina spår. Och att bli hökad som fan!

En annan kass sak som hände nyligen var att min data kraschade.. och gissa om det fälldes en eller två tårar när jag insåg att alla mina William bilder låg där och plötsligt simmade bort från mig ut i vår hemska cyberrymd.
Men.. min stora räddning var min styvpappa Lasse a.k.a datatekniker.. Han fixade det till mig.
Men det var många oroliga timmar jag väntade medan han fixade och donade!!

Idag var det Lussefirande på W dagis.. Det var utomhus och kallt. Så utstyrslen fick sitta utanpå overallen så han såg ut som ett litet muskelberg min lilla älskling!
Och gulliga var dem när de stod, alla typ 40 småbarn, på kullen och sjöng lucialåtar. Och alla föräldrarna stod och smålog och småfnittrade åt de små liven..


Söte Göte!!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nina

omg vilken sööööötis!

Himla tur att fotona blev räddade!

2008-12-15 @ 22:31:49
URL: http://metrobloggen.se/finanina
Postat av: Jessika!!

Haha! Sicken söt kille ni har!

2008-12-16 @ 13:53:19
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Sofi

Så fin han var lille "Michelin"

2008-12-16 @ 13:56:40
URL: http://zofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0