Nöden har INGEN lag!

Heter det inte så???
Kanske när det gäller nr 1 och nr 2. Men vad heter det när man fiser då??

Jag iallafall, skäms inte för fem öre! Inte för att jag lägger av en brakare när jag sitter på en restaurang, men idag hade nöden verkligen ingen lag.
Jag är en riktig sucker för kål, kikärtor, vitlök.. Allt som gör att magen gör uppror.
Så denna dagen hade jag till luch ätit i princip bara detta. Och lite salmiaktabletter som inte gör det ett dugg bättre.
Så där står jag på ikea i byten/återköp och kände att jag verkligen behövde "lätta på trycket". Visst jag lättar på trycket, givetvis tyst, men inte fan luktade det hallon.
Stackars kille som stod på andra sidan disken, han måste ha lidit något fruktansvärt mycket. Det gjorde jag iallafall. Men jag babblade på som vanligt tog mina saker och lämnade kvar fisen hos honom. Så han fick nog verkligen sin dos idag skulle jag tro!

Iallafall så har vi beställt tapet till fondväggen i vardagsrummet. Vi tänkte brunt, beiget, svart. Nu blir det rött och silver/guld istället. Så ja.. vi måste ändra inredningen!
Eftersom jag ändå var på ikea idag så köpte jag lite nya "detaljer" till vardagsrummet.. Rik som man är!
Lite röda ljus, kuddar, filtar!!
Snyggt jobbat Kia!
Imorgon ska vi ha julbord på jobb.. Örkk! Jag vill bara lägga mig ner!!!
Nu är det inget kul mer!
Nä nu ska jag duscha sedan sova, sova sova!!!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Så roligt med nya inköp.. Lite bilder på dem tack!

2008-12-17 @ 12:00:27
URL: http://zofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0