Jul, Jul.. strålande jul???

Vi har haft en underbar, men intensiv jul. Och nu hoppas jag verkligen att det är slut.
Helt hysteriskt! Stackars min Lilla William.
Jag och William åkte hem från farmor och farfar utan Jimmy.. Nä inget bråk eller så, men vi var trötta och hängiga och Jimmy åker hem imorgon istället tillsammans med sin bror som är på besök. Så han är väl unnad denna kvällen. Få dricka whiskey och prata rör och koppar och bygge och bilar och högtalare och sladdar.. typ!
William sover och jag sitter här.. hela kvällen eftersom tv:n av någon anledning(läs;lite storm) inte fungerar. Så kaffet och jag sitter bänkade!!
William har fått otroligt många och fina julklappar av nära och kära och han verkar nöjd, mest nöjd är väl iallafall jag.
Jag och jimmy fick pengar till våran resa som sker i augusti!!
Nä, nu pallar jag ej mer.. Lägger upp lite bilder imorgon från allt julfirande!!

Och Chano... hmm, jag nämnde dig!!!! Tack för innebandyklubban hälsar william!

Kommentarer
Postat av: Renée

Låter som att alla e mer eller mindre trötta på julen...skönt att den e över.. Nyår nästa! Ha en trevlig kväll me din sis och familjen. Kram:)

2008-12-27 @ 14:58:34
URL: http://thenilzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0