Jag Är Arg!!

Varför säga att ditten och datten ska göras när det inte görs?
Mycket snack lite hockey..

Ja, jag är arg på min sambo. När man är sjuk och är hemma från jobb, då är det meningen att man ska vila..INTE ut och fara, jobba med tvättstugan!!!
Kan man det så kan man fan ta 3 dagars disk med, dammsuga, och städa badrummet!!

Jag började 20.00 ikväll när jag och william kommit hem fråm bjuv med att storstäda badrummet. Det var vidrigt eftersom det i anslutning till badrummet byggs en tvättstuga.
Men helt plötsligt ska den nya inredningen i badrummet in... varför inte avsluta ett projjekt innan nästa påbörjas!!

Pågående projekt som stått länge..
*
Sovrummet, inte färdigt trots det påbörjades för exakt 2 år sedan.
*Hallen, det ska spacklas, liter i fönstret, och målas lite!
*Williams lister i rummet..?? 1½ år har det stått så.
*En sambo som är utbildad fönsterputsare.. givetvis har vi sveriges skitigaste rutor. Fortfarande..

Suck.. listan kan göras jättelång.
Och jag är inte ett dugg bättre, tror jag. Men jag klarar inte av att leva så, men tydligen gör min sambo det.

Så idag är jag arg!!!!

Förr i tiden la jag in J tvättade tvätt, struken och vikt in i hans garderob. Men aldrig mer. sedan W kom så gör jag inte det. Jag tar min tvätt och W. Givetvis viker jag hans tvätt, men den läggs på hans sänghalva så han ser den. Men det resulterar oftast i att det slängs på golvet, inte jag som får gå med skitiga kläder.

Annars är han världens bästa sambo. Och jag jag gnäller, men det gör jag precis som jag vill.

Ge mig semster! PÅ lördag ska jag ha sovmorgon!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0