jacket i skallen.

I förmiddags när jag låg och sov min sjukvila här hemma ringde telefonen..
Jag svarade..
-Hej det är Kia.
-Hej det är Å från Williams dagis.
-Hej..
-Jag måste bara ringa och berätta.. Alltså det är inget allvarligt, men William har ramlat.
(Hur många tankar tror ni for genom mitt huvud?)
-Okej.?!
-Ja, han satt i leksaksbacken och ramlade baklänges, och slog i huvudet i en duplobit, så det blev ett rätt djupt jack, men det är ingen fara. Det behövs inte sys eller limmas. Och han mår bra.

Det var många tankar som for genom huvudet, och jag uppskattar att de ringde och berättade även om det inte var allvarligt. Han verkar inte bry sig över såret, och verkar inte ha ont. Jag fick tvätta håret på honom när han duschade utan att han reagerade. Mammas lille kille..

Ciao..

Kommentarer
Postat av: Sofi

Mosters lille kille!!!!

2008-12-03 @ 19:45:43
URL: http://zofi.blogg.se/
Postat av: Jessika!!

Fy vad hemskt. Men skönt att de gick bra iallafall... Dom klarar mer än man tror! =)

2008-12-03 @ 22:12:28
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0