Hutter..

Det är kallt här hemma, fastän jag eldar i kaminen för fullt Våra fönster är inte de bästa! Kan bero på att J har "glömt" sätta listerna runt fönstret i hallen?? Det blåser storm där nämligen.
Imorse när jag slog upp ögonen kände jag att -Va fan.. Jag kan ju jobba idag!
Började fumla efter telefonen ch i det ögonblicket insåg jag att..-Nä, det kanske inte går för jag är verkligen inte frisk.
Jag har ingen feber, ingen frossa.. Men jag är fortfarande så matt i kroppen att jag dör.
Men imorgon, då jävlar ska jag jobba. Jag kan till och med be barnen vara där både lördag och söndag för jag vill jobba då med.

William fick vi väcka imorse eftersom han inte ville vakna självmant. Han måste ju få välling innan dagis. Så han har sovit hela natten.. Eller han vaknade vid 23 tiden, jag sprang in och han ställde sig upp i sängen och sa hej..
Jag bar in honom till oss och han lägger sig ner och tittar på mig och säger -Jänging, jänging..
Vilket då betyder välling. men nej. Han drack välling vid sju ju.. så nej. Vilken taskig mamma jag är. Dock somnade han om ganska så snabbt. Mitt lilla hjärtegryn.

William tycker det är askul att springa i vår stora dubbelschäslong soffa. Och nej.. egentligen får han inte göra det, men han gör det ändå. Och vad tror  ni hände? Jo han ramlade ner, slog sig, grät en skvätt och reste sig och borstade av dammet från axlarna..

Snart är det jul.. och till alla familjemedlemmar som läser min blogg.
Här är Williams önskelista(ja, inte du sofi, för du har ju redan köpt)
*presentkort på Polarn O Pyret.
*presentkort på Polarn O Pyret.
*presentkort på Polarn O Pyret.
*presentkort på Polarn O Pyret.
*Bilar och traktorer.

Så nu vet ni vad han vill ha.. Han sa nämligen såhär till mig häromdagen..
-Du mamma, säg till alla som tänker köpa julklapp till mig att jag vill ha presentkort på Polarn O Pyret eftersom de har så assnygga kläder där till mig. Och givetvis skulle det inte heller sitta fel med en rolig leksak. En rolig bil och en rolig traktor önskar jag mig. Snälla mamma, säg det!
Han är så duktig på att prata mid william. Han är bara 18 månader men kan redan slänga ihop en 54 ords mening.. Visst är han cool?
Nä, nu ska jag sjuka vidare så jg kan jobba imorgon.

Kommentarer
Postat av: Renée

ha ha...grann bild du har på din profil:) ja kanske skulle lägga in min verion av den bilden??? På mig då alltså..ha ha:) så j-vla ful peruk...ja, d e i B på en förskola... ja e sååå glad & skönt e det att veta!! Kram så länge:)

2008-12-04 @ 22:41:15
URL: http://thenilzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0