Fysiskt utmattad!

Någonting är fel.
Något stämmer inte.

Min kropp orkar inte. Spelar ingen roll hur många vitaminer jag äter, hur mycket jag tränar, hur mycket jag sover, hur mycket bra mat jag äter.. Jag är fortfarande sjukligt trött.
Nej, jag är inte gravid.
Men, men.. Jag har en fet knöl på halsen som dagligen gör mig påmind om att jag borde eller måste uppsöka en läkare eftersom den växer?!
Det är säkert ingen fara för det är säkert bara en svullen körtel.
Men imorgon ska jag boka en tid hos läkaren.. som om det är det lättaste eftersom alla rakettokiga människor kommer ligga på alla vårdcentraler och akuter för att sy fast deras bortsprängda fingrar och ben. Ja, jag hatar ljudet av raketerna, och röken av dem.. Och jag har en rakettokig sambo.

 Idag hade jag och min underbara william en familjedag. Ja, jag och william. Det hör till vanligheterna att det bara är jag och william som gör familjeutflykter. Och ja jag har skällt på min sambo efter noter för att han typ aldrig är med. Att fira jul i 3 dagar tillsammans som familj är ingen familjeutflykt.
Så jag och William åkte till hembyggdsparken, chillade, tittade på djuren, gungade och fikade. Sedan åkte vi hem till mamma som bjöd på mat. Innan dess var vi och hälsade på min mormor som är dement, och hon sa till william
-Du onge.. är lika förvreden som din mor.
Ha,ha.. jag garvade som fan.

Snart ska jag packa min stora väska för jag och william kommer vara borta m-f.
Eftersom Jag fått jaga barnvakt åt vår son undet två veckor.. de dagar då vi jobbar. Så vi kommer spendera tiden i bjuv eftersom han största delen av veckan kommer att vara där.
Imorgon ska han vara hos christian och sophia, så jag lämnar där, jobbar och sedan hämtar honom där på eftermiddagen. Sedan åker vi till mamma som ska honom över tisdagen, sedan är det nyår hos syrran och på fredag ska syrran ha honom.. bla,bla,bla,bla,bla,bla,bla,bla,bla,bla,bla,bla,bla.. och jag får en asfin tvättstuga. Eller det tror jag när den står där färdig!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Nina

Du Kia, gå till doktorn! Nu blev jag asorolig för din skull med tanke på utgången för en bekant till oss..........gå till doktorn DIREKT!!!!!

2008-12-28 @ 20:36:35
URL: http://metrobloggen.se/finanina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0