Åter igen vabbar jag!

Jahapp!
Sitter här hemma med en styck sjukling som både råkat ut för ögoninflamation och feber.
Trist att behöva ringa till jobb och säga att jag måste vabba. Men sjuklingen kan förhoppningsvis gå på dagis imorgon och jag kan jobba.

Igår hade skolbarnen Nobelmiddag på skolan. Kul, men ändå inte. 1 timme innan barnen skulle komma för att äta.. vad händer? Jo såshelvetet skär sig. Kan det bli mer kaos.
Så där står jag med 40 liter skuren sås. Jag trodde jag skulle få en hjärtinfarkt!
Men vem räddade situationen om inte jag. Barnen fick givetvis sås till sin potatis och sina biffar!!

Och vad har mer hänt?? Jo just det. Min dator har kraschat, så til helgen tar jag med den till mamma och lasse. Lasse är datatekniker och kan förhoppningsvis rädda alla mina bilder sedan 1 år tillbaka.
För tro inte att jag tjatat på min sambo att han ska hjälpa mig att bränna ut alla bilder eftersom det kan hända sådana här saker! *grrrr* Tro mig att jag blev sketsur på honom!

Nä nu ska jag sörpla kaffe. Förhoppningsvis varmt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0