Nya tag, nya tider..

Japps.. Nytt jobb! Eller, hon VILL ha mig som hon uttryckte det. Med mina kvalifikationer är jag en utmärkt arbetskollega)=
Så den 8 september börjar jag jobba. Vet inte riktigt vart, men inom kommunen. Hon vill ha mig på en förskola i köket där jag sköter rubb och stubb. En liten förskola och det låter ju lovande. För det finns tjänster sa hon. Härligt. Men till en början blir det nog inom äldreomsorgen där helger förekommer, men det är helt ok tycker jag.

Iallafall.. här är lite bilder som inte kom med i gårdagens inlägg..
Far o son..Bruden anländer.
Är det inte vacker så säg.Brudparet.
Vi muppar oss.... men grabbarna Grus muppar sig mer.
Dagen efter....gick det mesta knas.
Med en boll som mage.. säg *tittut*Rambo in the wood...
..Har hittat ett offer.De dansande flickorna på dansplattan.
En simtur sitter väl aldrig fel?Eller vad säger ni?
Och jag är en glidare..

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: emma

hej fina bilder hoppas ni mår bra .. va ju tagsedan man så alla hoppas det e bra kram emma å nicole

2008-08-15 @ 09:38:02
Postat av: *B*

Vad fina bilder!!

2008-08-20 @ 11:13:29
Postat av: Sanna

Låter skoj med jobb som "matatant" på ett dagis! Hoppas allt går bra och du kommer att trivas!

2008-08-21 @ 14:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0