Är det galaj så är det!!

Belive it or Not.. Imorgon ska jag ut!!!
Seriöst! Jag ska ut och festa in the big city med min kära vän L. Vi kom fram till följande!! Vi har inte festat tillsammans på 8 långa år!! Hur sjukt som helst! Så imorgon ska jag..eller vi ge järnet. Ser fram emot en kväll med linda. Ska lägga upp lite pixs på söndag. Räknar med att ha kameran med ut imorgon..
Men här bjuder jag på lite av veckans bilder!!!





William & Elvira Hade Kul Med Hårfönen!!



William har ätit yoggi själv!


Tjing!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hårfönen.. jag menade ballongen!!

2008-08-22 @ 21:32:13
Postat av: Jessika!!

Kul med lite partaj!! Ha en skitbra kväll nu! =)

2008-08-23 @ 11:25:37
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Sofi

Hårfön?? Var det inte en ballong???

Ha det så himla kul ikväll!! Och ta det lugnt!

2008-08-23 @ 11:53:52
URL: http://zofi.blogg.se/
Postat av: emma

hej va söta bilder du har på kusinerna

men det va en stor låda vart har ni hittat den hihih kram ifrån emma

2008-08-23 @ 19:22:12
Postat av: Anonym

Hej!! Vi skolar in den 1 sep. En vecka kvar idag. Ni då? Kram

2008-08-25 @ 14:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0