Munkakorv, minusgrader och en överjävlig natt!!

Inatt har inte varit en rolig natt.. William har gnytt, skrikit, rullat runt och varit lite här och var.
Kan bero på att natten för honom inte startade speciellt bra.
Vi hade grannarna här inne för att vi skulle se hockey (que?).. Visst det började bra, han sov i sin säng som jag flyttat in på hans rum, men våra grannar??? Hon är halvdöv(har hörapparat), han är halvblind(ser kass med ett öga.. och han pratar Jättehögt. Så när de pratar med varandra är decibelen i hemmet way over vad den brukar vara.. och givetvis vaknade william med jämna mellanrum. Så min trevliga kväll med vin och chips spenderades i vårt sovrum med en skrikande william. J frågade förvisso om han skulle avlösa mig, men varför förstöra kvällen för två? Så jag tog denna kvällen/natten själv.
Jag ska ju ändå ha sovmorgon imorgon.
I vilket fall som helst så vet jag inte vad matchen blev..och jag skiter fullkomligt i vad det blev med.

Och imorse när jag vaknade så var det tokmycket minus ute, och det är det fortfarande. Så det var att leta fram williams overall igen för sova ska han!
Nu ligger han ute i vagnen efter morondagens första promenad. Kall, överjävlig och hemsk!!!

Vet inte hur vi ska spendera dagen, J jobbar hela dagen lång, och hela kvällen lång!!
Och sen ska han fara och flänga hela helgen med bilar hit och dit, garagebygge.. Men jag har abonnerat lördag eftermiddag för storstädning!!
Men om jag får det är en annan femma. Han har enkelt för "mycket" att göra. Kanske det hade lättat mitt humör om han sagt -Men Kia, det är lugnt.. jag tar städningen idag!!
För han hade lovat mig att städa när jag var i bjuvet, men när jag kom hem vart där inte städat någonstans!!
Så  nu ska jag städa sedan ska jag sluta curla min sambo!!!

Sitter just nu och njuter av min frukost. Yoghurt, kaffe, GI-bröd med munka korv!! Mumsfillibaba!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Lugnt ikväll? Såg du "Så ska det låta"? Är inte hon den där Molly Sandén jääääääävligt lik Matilda???

2008-04-11 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0