Herrejesus vad tiden går..

Idag damp det ner ett brev i lådan från kommunen..
William har fått dagisplats från och med den 1:e september. Katthults Förskola.. Hade velat ha honom på uteförskolan vi ansökte om, men låter jag honom stå kvar i kön så försvinner denna platsen för honom, vilket resulterar i att han kan hamna på ett dagis way,way from home.. Och vem pallar med en massa körning hit och dit?? Inte jag iallafall. Så han ska få g på det dagiset, så nästa vecka ska jag dit och kolla läget.

I Måndags var.. läs, se och häpna Hela familjen Jansson/Dewens i Perstorp på ugglebadet. Och J erkände att han verkligen kunde koppla av. Ja för måndagar är obligatorisk familjedag, om inget absolut super duper nödvändigt inträffar.. det vill säga att han kan tjäna en miljon på en dag, eller nja varför kanske inte bara en månadslön?! Eller det ska inhandlas min drömsoffa eller om vi verkligen ska få färdigt hallen så som "vi" eller snarare jag bestämde. Men herregud, vi vart iallafall överrens..

503086-16 Såhär såg det ut när vi badade!!!

Efter vår runda i Perstorp åkte vi en sväng(erkänner att vi faktiskt hamnade lite på vilovägar.. en stugby som jag inte kände till) över åsen för att komma till mamma. Där stannade jag och william till igårkväll. As usual..

Denna veckan har vi fikat flitigt känns det som. Fika i all ära, men det blir ju för mycket av det goda ibland, inte för det handlar om vikten utan att man bara blir sådär ännu mer sugen på ännu mer fika..

Och jag gjorde även ett besök hos tanamakar`n. Förvisso har jag friskvårdstandvård så det kostade mig "bara 35 kronor". Men jag påpekade för tandsköterskan om min jätteglugg jag har mellan gaddarna. Och det skulle kosta mig 30 000 pix om jag ville få tandställning igen. Men hallå.. Fick förklara för henne att det inte var jag som begärde att "skyddstråden" skulle plockas bort utan det var dem som inte tyckte jag skulle ha någon ny.
*håll tummarna* att regionen går med på att sätta dit räls igen.. för jag VILL INTE HA GLUGG!!
Jag valde inte att ha räls frivilligt när jag var 18 år för att den skulle komma tillbaka igen..

Iallafall.. här e lite sköna bilder av halva veckan som gått.

 Han är ju tvungen att ha brillisar nu när solen skiner.

 3 helt underbara godingar i mosters fönster.

 O en till..

 Tandborstning gäller varje morgon och kväll för william tillsammans med potträning. Här med Elvira.

 Godingar!

Hockey ikväll.. Ja för sällskapets skull tittar jag. Det är ju Fan RÖGLE..??!

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysig dag ni verkar haft! =)

2008-04-10 @ 18:57:23
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0