Det kom ett brev...(eller en liten kille)

.. Ja just det! Han kom med posten. Och visst är det världens vackraste "brev"!


Liten William i stor postlåda!

Summering av veckan
IMåndags var det high life.. eller nja. Jag skickade ut gubbe och barn för att storstäda. Oj så fint det blev. Åkte senare till bjuvet och mös.
Tisdagen spenderades hos mamma, ute i det underbara vädret, på lekan, och sedan hos kusinen för fika.
Det har varit Familjecentralen, kyrkis, fika, väla, ikea, shopping, lek i trädgården, gräsklippning, lite mer städ, ännu mer lek.. och det bästa av allt...SOL!!
Så lite fin bränna har jag fått. "bonnabränna". Men den finns där..Imorgon ska jag och william på loppis i billehåla. J ska bygga fasad och sedan är det grillpartaj hos moren på kvällen. Söndag är det fika hos L,D & W. Ska bli skoj..

Inköp på väla idag blev en solhatt och en tjocketröja till unge herr dewens. Nada till mig.. Och hela Väla hörde när jag "skällde" på J i telefonen..ha,ha..

Lite bilder kanske!!



En styck "jägare".. En toker, och en räddhare(?)



Wilma sparkar.



Yee kompis.. smaka?



Åker elbil med wilma, trycker in kanelgiffel i munnen, fikar med elvira. Servitrisen har dock ej kommit.


Trevlig helg önskar surskunken=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra blogg som vanligt :-) söta bilder!

Går han mycket nu William?

2008-04-27 @ 21:52:31
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0